Friday, November 14, 2008

Tagged!!!

Ellen tagged me to share 6 random things about me.

Here are the rules:

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post.
5. Let each person know that they have been tagged by leaving a comment on their blog.
6. Let the tagger know your entry is up.

Here I go:

  1. I love Christmas!!!
  2. I prefer to wear sandals no matter what...
  3. The first thing I do when I get home from work is check my emails.
  4. I have ups and downs between top organized and complete mess (when it come to house maintenance), thank God I always have short messy times LOL
  5. I tend to get carried away easily when it comes to commitments (work, friends, you name it), as my mom says: Either you do it right or don't do it at all.
  6. I always collect edible goodies to spent Christmas day watching TV and eating them! Chocolate, cookies, candy canes... And I don't cook that day, just warm up leftovers on the microwave...
Now I'll tag: Angel San, Cameo, Sharon, Estela, Ranae and Angela. Feel free to follow or not, I understand how it is this time of the year...

Thanks Ellen! This was fun! Now off to clean and decorate the house for Christmas!!!

Ellen me etiquetó para compartir 6 cosas al azar sobre mi.
He aquí las reglas:

  1. Enlaza a la persona que te etiquetó.
  2. Publica las reglas en tu blog.
  3. Escribe seis cosas al azar sobre ti.
  4. Etiqueta a seis personas al final de tu entrada.
  5. Hazles saber que las etiquetaste dejándoles un comentario en su blog.
  6. Avísale a quien te etiquetó que tu entrada está publicada.
Aquí voy:
  1. Amo la Navidad.
  2. Prefiero usar sandalias a pesar de todo.
  3. Lo primero que hago al llegar a casa del trabajo es revisar los emails.
  4. tengo altas y bajas entre períodos de máxima organización y completo desastre, en lo que al mantenimiento de la casa se refiere, gracias a Dios, los últimos duran poco tiempo.
  5. Tiendo a apasionarme por las cosas que hago (trabajo, amigos, tú dime), como dice mi mamá: O lo haces bien o no lo haces.
  6. Colecciono golosinas para pasar el día de Navidad viendo TV y ¡comiéndolas! Chocolate, galletas, bastones de Navidad... Y no cocino ese día, solo caliento las sobras del día anterior en el microondas.

Ahora etiqueto a: Angel San, Cameo, Sharon, Estela, Ranae y Angela. Siéntanse libres de hacerlo o no, yo comprendo com es esta época del año Feel free to follow or not...

!Gracias Ellen! ¡Fue divertida! Ahora me voy ¡a limpiar y decorar la casa para Navidad!

2 comments:

Mylene said...

Thanks for sharing yours.

patternnuts said...

I have just posted mine :) Thanks for the tag, it got me to post.